ruskigt höstväder+Italien

sådär hemma från stallet nu , tog även en extra lång dusch då det har varit svinkallt och regnit i stallet ... fy på sådant höstväder ! så ikväll blir det film och plugg lite mys sådär ;) ska även ge mig på att storstäda rummet innan vi ska äta så det blir gjort ngn gång har ju bara plockat iordning och dammsugit i veckan INTE OKEJ !!! så nu ska det bli fint, har även filmat och tagit lite kort från tävlingen som jag tänkte fixa lite med och visa er lite också, så håll utkik ! 
 
 
bjuder på lite Italien bilder bara för att jag saknar det något så enormt !!
 


Kommentarer
Moa

fin bloggg!! bloglovin byte ? :D
kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen! :D

2012-09-23 @ 19:15:54
URL: http://photoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0