home from school

första skoldagen avklarad sen semestern gick bra hade två lektioner så inte så farligt faktiskt , nu har jag pluggat lite franska ska göra mer ikväll tänkte jag efter  jag kommit hem från stallet ska ju ut dit snart för att träffa min lilla goding igen!! ska ta med mig ett gäng morötter till honom också :D:D men först ska jag till frisören för att toppa mig och slinga håret igen så jag får bort det mörka , det blektes iofs en del i Italien. 
 
ska även lägga upp mina nya inköp från semestern även hemifrån sen så en del semesterbilder kommer komma upp så håll utkik ! ska även fixa tills imorgon då det är F I E S T A  som gäller sjukt taggad ändå ! men ha det så länge ! puss
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0