filmys

hejsan ! 
 
blev lite ändrade planer ikväll istället för en hemmakväll blev det filmkväll med kompisar mycket trevligt var det, kollade på filmen Avatar riktigt bra längesen man såg den nu men lika bra som jag minns den iaf ! 
 
ridpasset idag gick kanon blev Nikki istället underbart go häst det där så hoppas att det blir fler gånger nu ! red en sväng i skogen vilket hon tyckte var superkul, och det visade hon med små glädjehopp när man minst anade det haha 
 
dagens inköp lägger jag upp innan stallet imorgon ska nämligen vara funktionär/fotograf så hoppas på fina bilder som jag kan lägga upp här också sen ! men nu ska jag sova Godnatt på er !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0