you got to work for IT

 
jaa såhär snygg är jag just nu ! kom nyss hem från gymmet och påvägen hem så stanna jag till vid ICA för att köpa mig en proteinbar och denna dryck måste se om den funkar innehåller INGA kalorier llr ngt bara massa vitaminer jättegod att dricka faktiskt sen innehåller den även grönt thé och ingefära som ska få fart på ämnesomsättningen så hoppas den funkar , är även energigivande. ska ju äta sushi sen så det får bli en proteinbar nu så länge höll på att trilla ihop förut kroppen är as seg och s¨å sen så gymma jag 1½ timma igår+cykla+rida och idag blev det 2 timmar i gymmet :) berättar om hur det gick sen nu ska jag pyssla om mig själv och leta busstider!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0