volleyboll som sista

hejsan ! 
 
kom hem nyss från skolan hade idrott sista lektionen och volleyboll ! vilket är rätt kul faktiskt och vårat lag ägde ! (som vanligt) 
dagen har rullat på som vanligt slapp samhällen då vi redovisade i kommunikation för ettorna det gick också galant faktiskt ! sen så hade vi långt hål tills franskan:)  nu ska jag försöka byta om till stallkläder och usch fy har meeega ångest verkligen vill inte tävla på söndag heller och vill inte rida just nu heller , känner att allt börjar bli alldeles för mycket för tillfället lust bara vara hemma llr ut och rida i skogen fy så seg ne vill verkligen inte längre ...........
 


Kommentarer
Agnes ♔ (agneslilly.blogg.se)

Hej, jag undrar om du kanske har några bra jultips som du vill dela med dig av. Lämna gärna en kommentar på min blogg ;) Ha en fin helg, kram ♥

2012-11-23 @ 15:29:58
URL: http://agneslilly.blogg.se
Ellinore Lundin

Idag så ska jag party nu på kvällen,durå :)?

2012-11-23 @ 19:08:28
URL: http://www.nattstad.se/ellinorelundin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0