Tips för finare hår !

jaa som alla tjejer vill är ju att ha finare kropp snygga kläder/naglar och framförallt snyggt HÅR! 
läste lite på bloggar och har plockat ihop det jag tycker är bra och även vad dem sa ;)
 
det första man kan göra är att försöka äta rätt då blir både hud hår och naglar starkare och finare! mycket nötter protein järn zink kalcium avokado omega3 m.m. men för att få det extra fint så följ dessa steg:
 
* använd värmeskydd!
*platta/locka inte för ofta !
*bra schampoo+balsam(kolla bild nedan)
*Snåla INTE på inpackningen och använd den ofta ! jag använder min kanske 3-4 dagar i veckan låt den sitta i 5-10min/gång
*borsta helst inte håret när det är blött, oundvikligt för oss tjejer men var då extra försiktig!
*sätt håret i en turban på huvet med handduken låt det självtorka !  
*använd ngn efterbehandling (ej nödvändigt om du följer detta ovan)
 
detta var väl mina bästa tips för fint hår ! och här är produkterna jag använder och är supersuper nöjd med håret blir fint glansigt mjukt och lätt att ha att göra med ! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0