thé,sharon, xfactor =FREDAG!

sådär sitter i soffan och kikar på xfactor vad annars liksom ??! sen så såklart har jag lite sharoner och naturella jordnötter med mig sååå gott och typiskt mig just glömde téet så det ska vara en fredagskväll :)
 
i stallet gick det bra faktiskt red i paddocken rätt länge på Nikki och red igenom programmet och lite annat även massa vägar och grejs i början gick det rikitgt bra sen i mitten med var lite när hon blev sur på mig men det gick över snabbt i slutet var hon lite trött och så men det var inte så konstigt så då blev det övergångar sen när hon gjorde en bra så sluta jag. red i en timma ungefär och resultatet var en svettig och trött häst :)  så nu är jag lite småtaggad inför söndag igen och imorgon ska vi ta en lååång och skön uteritt och bara vara kan båda behöva tror jag ! :)
 
träffade även goa Linnéa på ICA förut så kul att prata lite längesedan vi sågs så får ta vara på det när det händer ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0