pw frukt och lax

så nu är jag hemma blev en härlig och lång pw med bästis och massa prat om våra problem så typical oss haha ! blev även en sväng till oxen för jag ville ha lite exotiska frukter till min fruktsallad jag ska ha till beck ikväll tänkte jag :) as gott med frukt sen såklart mörk choklad:D och thé. väl här hemma så hade mamma gjort lax gissa om jag vart glad ???!! ÄLSKAR LAX !!! och fisk överhuvudtaget !:D
ne nu ska jag börja skära frukt hörs sen ska även lägga upp lite tips då !:)












Kommentarer
Ida

Sv; förlåt att jag inte svarat på din kommentar har inte direkt mått bra i psyket!
Men har dragit igång bloggen igen!
Vad har du gjort idag? :)

2012-11-18 @ 19:01:07
URL: http://nattstad.se/esseth


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0