åhhhh kom igen nu!!!

sitter och faktiskt gottar mig lite ja ni hörde rätt men eftersom jag inte får äta godis så fick det bli popcorn och nötter men det är fortfarande as gott ! :D ska ju ändå dra ner till gymmet tidigt imorgon sen så till stallet och sen runt 4 halv 5 tiden ska jag vara barnvakt måste hinna plugga mellan varven också men det ska nog gå . så full rulle iaf! 
 
men nu är det bara 20 minuter kvar !!!!!! BECK börjar som jag längtat as bra dem filmerna !! ska ni också se den ikväll ?? :)
 


Kommentarer
roxana

sv; hihi lite är jag! jobbigt med skolan men ska bli kul med alla träningar, speciellt när jag går i basketklass :D

2012-11-04 @ 21:36:44
URL: http://roxanakozlik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0