95 frågor om mig!

95 frågor och massa svar...
1. Det första du tvättar i duschen? - benen kanske
2. Vad har din favorit hoodie för färg? - hmm grå llr röd
3. Gillar du kaffe? - jaa , speciellt latte
5. Hur mår du just NU? - bara bra!
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du senast var med? - E
7. Säger du aim elller a-i-m? - a-i-m
8. Berätta om din senaste dröm? - haha den kommer jag inte ihåg
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - NEJ
10. Vad vill du ha just nu? - mer pengar, och drömkroppen! 
11. Använder du tandtråd? - jaa vem gör inte ?
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? - gammal lidl skit
16. har du räknat till 1000 någon gång? - jaappp
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - båda!
18. Använder du smileys? - det är klart
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? - 5-6
20. Har du träffat någon kändis? - ja det har jag (norlie&kkv)
21. Gillar du keso? - ibland
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? - händerna upp i luften/himmlen
23. Hur många länder har du besökt? - 9 st
24. Är dina föräldrar stränga? - njaa inte jätte längre
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - jjaa det tror jag
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? - haha om jag var 40 år äldre 
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? -mina smycken
30. Brukar du hyra film? - neeej
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? - klasskamrater
35. Vart kommer du vara på Lördag? - hemma
36. Bruna eller vita ägg? - VITA 
37. Gillas musik? - EEH JAAAA !
38. Brukar du åka tåg? - nej
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? - nej
41. Vad är det för dag idag? - Torsdag
40. Vad åt du till lunch? - äter inte lunch....
43. Vad gör din bästa vän imorgon? - hmm firar sin födelsedag
46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect" ? - njaaee tror inte det
47. Vad tycker du om new york yankees? - helt OK
51. Har du lockigt hår? - ja 
52. När grät du senast? - på farmors begravning 
53. Har du gått in i en vägg någon gång? - haha ja
55. Har du köpt någonting från H&M? - jadå
56. Favorit årstid? - sommar/höst
61. Vem höll du senast i handen? - oj, vet inte
62. Sover du med TVn på? - nej störande
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? - har nog hänt
64. Tycker du att du är gammal? - är i mina bästa år
65. Är du mörkrädd? - haha jaa ibland
66. Gillar du ditt liv just nu? - jaaaa
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - ja :')
68. Knackar du trä? - nej
69. Har du bra syn? - jadå
70. Kan du slicka dig på armbågen? - hah nej
71. vart är dina föräldrar just nu? - borta och flyttar möbler
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? - nej?
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? - ingen
74. Vad har du på dig just nu? - mjukis tröja mystrumpor trosor
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? - ahh :))
77. Är det ok att ljuga för dig? - NEJ
78. Vad är det senaste du köpte? - gymkort, smycken, björnbär och steviadryck
79. Hur ofta pratar du i telefon? - smsar mer
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? - nej
81. Hatar du mer än 3 personer? - ja det tror jag
82. Har du fällt någon? - ja vem har inte ?
86. Använder du sushipinnar? - ahh när jag äter sushi 
87. Är du för förlåtande? - ibland
88. Äger du någonting från Hot Topic? - nej
89. Äger du ett vapen? - behöver inget kan karate!
90. Brukar du busringa? - ja när jag var 7?
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? - ja!
92. Gillar du ditt hår? - ja just nu iaf
94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - mamma
95. Hur ofta använder du MSN? - haha oj har inte msn på datan ens..!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0