2 ridpass ridna

Nikki;
blev paddocken har ju pluggat på dressyrprogrammet och red vägarna jag vet vi kommer ha problem med och det blev mycket galopp, hon kändes bättre igår lite stel idag och ganska motstretig,, vem vet hon kanske också hade träningsvärk?? ajaa men helt förjävligt var det inte utan det mesta var positivt och småvolterna blev bra tillslut;)
 
Hoppsan; 
testade att rida ut på henne själv utan ngn med mig (hon har ju aldrig gjort det) och jisses vad jag tycker om den hästen så go ! as bra framåtbjudning hela tiden och visst titta hon på saker men hon fortsatte framåt i jättebra och friskt tempo, galopperade en del också och gud ja går inte att beskriva hennes galopp alltså ! lät henne öka rätt ordentligt och både hon och jag tyckte det var skitkul !  ja hon var så duktig idag ! :D :D :D
 
lilla Hoppsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0