sommar och sol

godmorgon !
har varit vaken ett tag men har kollat lite på kläder och skor inför sommaren denna morgon, blev så sjuuukt shopping sugen och att pengarna rullar in om 4 dagar gör ju inte suget mindra alltså !
igår var vi även i göteborg och att inte ha några pengar att spendera är ren tortyr speciellt när man hittar allt man letat efter + massamassa mer ! så när den riktiga lönen kommer är det göteborg som gäller. men vissa affärer som jag hitta lite saker i finns ju i skövde också och sen här på nätet så alltid något men det som ska in först i garderoben när pengarna kommer är en playsuit och en bikini iaf som jag hitta på H&M igår tänkte lägga upp dem här men hitta bara bikinibilden så ni får vänta med att se playsuiten!
men nu måste jag skynda mig ut till stallet för vid 4 kommer karro och linnéa hit och då blir det beachvolley med fler härliga människor!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0