Dressyrarbete

la mig under täcket en stund när jag kom hem otoligt skönt måste jag säga ! as trött fast jag råk ta en lit sovmorgon men men sådant som händer missa inget viktigt iaf ! och fick även reda på att vi i klassen är lediga imorgon ! förutom dem som inte gjort mattenationella än men det har ju jag !!! as glad !! :D:D:D:D:D så nu kan jag sova med gott samvete .
special idrotten gick helt okej faktiskt vi hade ingen terrän p.g.a att en i gruppen glömde brodda ur förra gången lite surt men det gjorde inget vi körde lite dressyr på gräspaddocken istället, och att gå från storhäst till busig och glad C-ponny var as kul ! inte så ofta man får rida dem små längre tyvärr, men förutom massa bocksprång så gick hon riktigt fint och hon kändes toppen !! :D
nu blir det städning av hela rummet inte det roligaste men måste göras helt enkelt.
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0