nuså är det på riktigt !

hallå där ! var ett jäkla tag sen nu men har inte orkat då jag jobbat och stallet samtidigt men nuså har jag bestämt mig för att starta upp denna igen men den kommer göras om lite så den blir lite finare iaf ! den är ju så tråkig nu ! ;) men kan börja med att säga vad jag gjort.

har ju som sagt jobbat och sedan stallet direkt efter och så har det sett ut i hela juli ungefär men har bara 1 vecka kvar så himla skönt ska det bli med lite ledighet och hoppas på fint väder också så man får lite färg !
sen har jag varit en hel del med kompisar och sådant och på lördag ska jag till Linnéa och grilla+ sova där ! ska bli as kul ! :D sen ska jag sola och åka till skövde och införskaffa lite nya kläder nu när man fått sin lön :D!

 

                                                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0