allt som hänt!

hejsan !
 
har varit väldigt inaktiv här på bloggen men har varken haft tid llr lust men nuså har jag bestämt att ta tag i den igen ! hänt sjuuukt mycket både i stallet och i det ''vanliga'' livet som om jag ens har något haha . men iaf så tänkte jag skriva en rejäl update om hästarna där har det också hänt en del lite nya hästar och så , så får bli ett helinlägg om det imorgon då jag är ledig från jobbet också as skööööönt! men har massa annat planerat så ingen sovmorgon här inte  ;) 
 
idag har jag bara jobbat sen klippt mig och även åkt ner till ekudden och solat lite med Ebba och självklart blev det en heeel del snack också om allt möligt ;) och imorgon blir det ännu mer solning efter stallet och innan Töreboda Festivalen brännan MÅSTE  bli bättre alltså !  men ska sova nu så Godnatt bloggar när jag vaknat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0