Tips från Elin

 
måste heeelt seriöst tipsa er om en dryck som är ett måste när man tränar llr bara vill va lite extra nyttig samtidigt få massa energi! 
jag har testat dessa ett antal gånger och då har jag testat smakerna jordgubb/kiwi & Citron/lime och dem var huuuur goda som helst den med kolsyra var liiiiite godare än den utan. men Energi får man verkligen seriöst funkar bättre än energidryck blir heeelt speedad !! sen är det ett mycket nyttigare alternativ då de innehåller inget socker kalorier (utan den förbränner upp till 100kcal/dryck)  llr ngt annat onödigt som färgämnen. bara naturligt med olika vitaminer ingefära grönt thé (som hjälper till att öka ämnesomsättningen) och man hör efter ca en halvtimma efter man druckit den hur magen jobbar och man känner det dessutom ! givetvis ska ni ABSOLUT INTE  ersätta drycken istället för mat !!! men ni kan dricka den istället för glaset med cola du tänkte ta till maten ;) och som ni ser den finns även i cola smak så till er cola älskare måltiden är räddad ! 
iallafall jag har heeelt förälskat mig i denna dryck ska ner och köpa en sen faktiskt llr 2  hihi.. måste ju ha för att orka med jobbet ju ! och efter jul ska jag beställa 24pack hittat en as bra sida :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0