stall,minusgrader & lussebulle

hallå !
 
har nyss kollat på julkalendern och fått i mig en macka llr åt den för 2 timmar sen men somna i soffan så ni får updaten nu istället ;)
 
som sagt har ju varit i stallet hela dagen nästan llr från 09,00-14,00 ungefär as fint väder och allt men jäääääääkligt kallt alltså fötterna höll på att försvinna totalt , väl hemma stod jag i duschen i en timma innan jag steg ur så otroligt skönt var det längesen man hade tiden att stå därinne så länge så man får ju passa på !
 
sen hemma har jag inte gjort så mycket beställt ett par skor ska visa er sen ;) och nu tänkte jag städa lite och plocka iordning på alla målargrejer och städa dusch+toaletten :)
 
mammas nybakta lussebulle , as god!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0