spontan tripp till skövde !

hallå ! 
hann inte slänga in ngt imorses försov mig fast gjorde ju ändå inte det då mattelektionen var inställd (skönt) sen så hade vi några föreläsningar om människors rättigheter var lite intressant ändå fast lite långdraget i slutet, men vi skulle tydligen göra ngn festival i skolan ja får se hur det går helt enkelt :) sen stanna jag kvar och prata med en och sen efter 2 timmar är jag nu hemma där jag fick en spontan idé att dra till skövde så nu ska jag och karro till skövde och köpa julklappar och byxor smycken och lite annat till en själv hihi ! :D får se vad man hittar :D 
 
bild från instagram (ecriggmyr@instagram)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0