Sovmorgon och blandat

hallå !
tog mig en rejäääl sovmorgon men tyckte jag var värd den har gått upp runt 6 varje dag fram tills idag... llr vaknade faktiskt runt 6 idag med gick på toa somnade om till 10 så nu har jag käkat frukost havregröt och vörtbröd med julskinka på såå gott verkligen !:D har fortfarande halvt matkoma från igår åt ju inte så mycket ändå 1 portion med  1ägg ett revbenspjäll två prinskorvar och 2 köttbullar, sen två mackor senare på kvällen, givetvis åt jag lite choklad jag med fast dock bara den mörka ;)) hur jag än gör så faller man tillbaka till träningen fastän jag fick äta någorlunda onyttigt igår ajaa det är ju bra antar jag :) ! kaffet och kakan mamma bakat åt jag inte heller somnade faktiskt i soffan efter kalle anka :) fick även en supersnygg kavaj+tävlingskjorta jag glömde visa i bloggen igår men ska försöka fota den idag ! 
 
blir även stall idag men det är inte förens senare tänkte att dem skulle hinna skotta cykelbanan innan som jag hoppas dem har gjort ....! men nu blir det madagascar så länge ha det bra ! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0