ooh heaven is a place on earth

oohh jisses vad god min soppa blev lite för god faktiskt!... om ni vill kanske jag kan lägga upp receptet? :) 
 
just nu kikar jag lite shrek rätt bra ändå och bara tar det lite lugnt ska försöka sova rätt så tidigt ändå och kollar på Avatar sen:) 
 
red ut förut ner till sjön bara lite halt men hon gick kanon idag lyssnade och jag har fått ner min rumpa i sadeln mer och mer för varje gång jag rider sååå skönt ! så det går framåt längtar tills jag kan använda kavajen som jag fick i julklapp ! 
 
sen så cyklade jag ner till ICA för att möta upp Marie, så handlade vi lite tills imorgon så nu är det bara fisken kvar att hämta imorgon gud vad jag är taggad nu !! tror jag ska göra en 2012 resumé som alla andra bloggare har ju hänt en del under detta år ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0