nyårsmenyn !

hallå därute !
 
tråkigt att snön börjar försvinna right ?? tyckte den kunde vara kvar tills imorgon iaf ja juste det är ju NYÅR IMORGON !! PANIK!! eller har allt under kontroll och idag ska jag och marie handla allt vi ska ha och sen imorgon ska jag hämta fisken, har ju glömt att säga vad vi ska ha men såhär ser menyn ut iaf :
 
tycker vi fick ihop en riktigt bra meny tillslut sen att dricka så blir det vitt vin :) 
 
men idag då så bär det av till stallet snart skulle ju mockat men min förkylning och halvt feber sätter stop för det då tänker ni la att jag är helt dum som åker ut till stallet men hinner ju inte imorgon och sen kan jag inte låta bli ! :)  men ska bjuda er på Veckans Grabb som jag ska börja med ;) ! 
 


Kommentarer
Anonym

Vin?! Åldern...

2012-12-30 @ 17:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0