nyårslöften??

 
jaa kanske dags att börja ta tag i det snart dags nu ändå ! har faktiskt börjat fundera på lite på vad man kan lova och ja här kommer dem :
 
1. sluta upp med godis kakor glass och socker överhuvudtaget (förutom mörk choklad)
2 satsa som fasen på hästarna vill ju komma någonstans och nu har jag motivation så det räcker till fler !
3 börja springa på morgonen igen
4 ta vara på det jag har livet är kort och händelserikt
5 inte festa (förutom när jag är utkastare, ett undantag)
 

jaa tror ni jag klarar detta, men detta är iaf vad jag ska ändra under 2013 nu jäääklar alltså ska det ske förändring i livet ! 
 


Kommentarer
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Lycka till :D
Måste nog också komma på nå nyårslöften :)

2012-12-22 @ 17:25:20
URL: http://idahtt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0