nu har jag kört på snöiga vägar !

God förmiddag alla läsare därute ! 
 
såg att det regnade när jag skulle gå in i stora huset förut hur deprimerande ??? den kunde la ändå få va kvar till nyår nu när det kom massvis med ny snö igår !! 
 
iaf idag blir det stallet åker dit om en timma lämnade ju kvar cykeln där eftersom jag körde hem igår genom stan på  smala hala vägar och ner i parkeringshus och bland stoppljus, gick kanoners och sen in på massa snöiga småvägar kan säga att det var lite svårare men mycket roligare också ! :D 
 
men ska försöka lägga in några tidinställda också men måste kila och byta om kram på er  !
 
bild från min instagram (ecriggmyr)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0