massa att fixa!

Godmorgon 
nyss ätit lite frukost det gamla vanliga så det behöver jag inte skriva right?!  ne men idag är det massvis som ska fixas hämta maten fixa naglarna (ett måste)!!  städa ge katten och rådjur mat ja det är mammas fix men eftersom dem inte är hemma så får det bli mitt jobb sen allt annat som ska göras så det är lika bra att jag sätter igång, kommer såklart ska jag ta kort på precis allt idag ! sen vid 4 kommer Marie hit så hon får hjälpa mig med naglarna och sen ska jag kanske springa lite med känner att jag måste hihi :)!  juste ja glömde säga måste ju raka benen köa ansiktsmask fixa håret duscha fixa ögonbrynen ja måste jag säga något mer ? haha :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0