häst ute i skogen

red ut en sväng själv denna gången lite längre, och hon gick strålande bra idag faktiskt ! lyssnade kanon och gjorde fina sidvärtsrörelser och galoppfattningar + att formen var mycket bättre och fick upp henne så som hon ska gå, något pigg på hemvägen men så det brukar vara , men helt seriöst idag svävade man verkligen fram på henne åhh goa häst hoppas hon är så på lördag med, ska låta henne vila imorgon då jag har massa annat för mig som shopping och födelsedagsfirande ! :D 
 
galopperade i ngn uppförsbacke så det skulle bli lite jobbigare för henne men det fixade hon kanon och samma tempo hela tiden ! :) och jag har fått ner min rumpa mycket mer och är lite bättre på att hålla om :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0