Godmorgon!

idag är det dagen före dopparedagen alltså JULAFTON imorgon !! sjuuukt vad tiden går fort nuförtiden snart är de la sommar också, men varför klaga ?!? 
 
har nyss ätit frukost och kollat på julkalendern jag missa igår och sen dagens börjar spåra ur ganska mycket nu dem var waaaaaay much better i början men ajaa lite sorgligt att det är sista avsnittet imorgon faktiskt :// idag ska jag bara slå in dem sista julklapparna till mamma och pappa och så sen ska jag storstäda hela rummet så det doftar jul och är strålande fint sen ska jag även fixa mina naglar vet inte hur dem ska vara än men ska ta bort det gamla och lägga basen så ska jag måla dem efter stallet sen:) drar nog ut till stallet runt halv 2 ungefär så kan jag hjälpa till vid insläppet också :) 
 
idag tror jag ja rider ut en sväng ska även testa tränset jag tog hem igår kan visa bild sen ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0