Ridpasset igår

eftersom det var ett så fint kvällsväder så fick det bli en uteritt och denna gången var jag helt själv så underbart skönt att rida utan att behöva ha koll på massa andra , man har bara sig själv och hästen as härligt ! och en STOR guldstjärna ska han ha ! gick jättebra visst han kolla på saker men det kan han ju göra när vi är med andra också men annars trava han på i friskt tempo och brydde sig inte så mycket om att vara själv tror han tyckte det var lite kul med :) men jätteduktig var han och vi tog det väldigt lugnt med trav och skritt bara han har ju fått gått ganska så hårt tidigare i veckan så det kan vara skönt. så nu vet jag att det går att rida själv i skogen på honom det löser otroligt mycket nu när jag slutar så sent :)) 
 
 
goos !


Kommentarer
Ulle

RID PÅ TJEJJEN!!!!!! Fasen va gött att det går att rida ut själv på honom nu!! Jag tror jag ska låta honom stanna hos dig till årskiftet eller nåt =) Sen kan jag banta mig lite, jag kanske är fet o tung för stackars hästeplutten <3<3<3 Guuud vad jag saknar honom!! Jag såg att du jobbar måndagar, jag tänkte åka och installera mig i Mariestad ett par dagar... Vet inte om jag törs rida Avataren just, men någon annan.... haha, Kristina kommer o dö när jag säger det... Vilka dagar tycker du passar? jag kan nog inte helgen, söndag isåfall till tisdag, eller tisdag till torsdag... och jag har bil o kan vara privatchaffis åt dig, så behöver du inte cykla (för tiden såklart, vet ju att du orkar =) ) vi hörs, Ullis

Svar: Haha det ska jag göra !! :)) Jaa det är jätteskönt verkligen då slipper man vara beroende av att alltid ha någon med sig och sen har man flera alternativa ridpass ! :))) jaa det skulle vara jättekul !! :D:D haha nejdå det behöver du inte du var ju redan så liten sist ! han orkar mer än vad man tror ju ! :D:D jaa jag förstår det men det är klart du ska prata med henne är ju din häst , men det skulle vara riktigt roligt och om du inte vill rida honom så finns det fler ridbara du kan låna :D:D ja just nu jobbar jag inte har bara skola som börjar snart sen åker jag till Italien den 28 i 2 veckor för mig just nu spelar ingen roll vilka dagar jag har planerat att åka ut hela veckorna nu när jag äntligen kan , och om du vill testa honom så kan jag ta en annan så kan vi rida ut tillsammans och så ! :D haha jaaa vore kanon det ! men vi kan ju höras om det är ju ledig i två veckor till iaf :)) kram !
None None

2012-08-09 @ 14:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0