LISEBERG

Godmorgon! 
 
sitter och käkar lite frukost medans alla andra sover , brukar vara jag som sover längst menmen . fast idag beror det ju på att vi ska till göteborg med släkt llr en del utav släkten och även Liseberg så det är ju lugnt ! 
 
ridpasset igår gick bra mycket bättre än i tisdags allt blev lite bättre sen red jag ut med en annan och då hjälpte hon mig med lite bitar som inte var klockrena så nu har vi något att arbeta med imorgon ! Underbart att äntligen komma ut dit igen och ''hästa'' av sig lite :D 
 
ska försöka hinna med ngn mobilblogg under dagen annars får ni reda på allt imorgon om jag inte hinner göra tidinställda ! puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0