KanonBra Lördag!

godkväll ! as kass bloggning både igår och idag , men idag vakna jag så sent så det blev snabb frukost sen ner till stan för lite småshopping med lillasyster tänkte lägga upp lite bilder snart och på grejerna får ni imorgon ! sen så var vi borta hela dagen och lekte i lekparken tills det började regna så då gick vi hem , sen så väl hemma tog vi varsin macka och snacka lite sen så fick jag skynda mig och göra mig iordning lite för då var det taco+filmkväll i stallet som gällde ! + lite banansplit som efterrätt riktigt gott var det och trevligt ! kollade på R O B I N  H OO D  och nästa gång blir det T O P G U N llr  D I R T Y  D A N C I N G . och nu är jag hemma i min säng och kollar på Iron Man 2 men ska snart sova då det blir tidig dag imorgon och utoch gå fixa lite grejer sen så stallet vid 2 halv 3 då vi ska hoppa ! får se om det inte regnar kanske det blir lite kort också ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0