HOPPASS 14 Augusti

som sagt hoppade ju med Avatar igår och det gick mycket bättre än förväntat vi har ju bara travat bommar förut så trodde han skulle stanna och greja men där hade jag fel visst han svängde förbi ngn gång så men det var för att mina hjälper var för dåliga.. men han tyckte det var skitskoj och hoppade rätt högt över dem småhindren dem kanske låg på 50,60cm llr ngt men kul vare iaf ! och min träningsvärk är den dubbla idag ! menmen mer träning blir det tror jag kör ett lösgörande dressyrpass inte så hårt lite lagom bara för jag tror att han också kan ha lite träningsvärk idag ;) blev även lite bilder som Stina tog lägger upp några här tänkte jag ;)
 
 
 


Kommentarer
Ellen

Sicka bra bilder de blev! :)

Svar: jaaa verkligen ! har några fler också :)
None None

2012-08-15 @ 12:57:07
matilda

så fin häst!

Svar: Tack så mycket !
None None

2012-08-15 @ 13:25:35
URL: http://skogsrusset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0