dumlekakor !

ursäkta dålig update men har haft annat på schemat som jobb stall och sova ! 
 
ridpasset igår gick sådär började regna as mycket så fick bli en liten ''powerridning'' menmen gick bättre mot slutet iaf ! :) 
idag skulle jag åkt men hade så jäkla ont i magen så kunde inte llr kände mig inte så kapabel till att sitta på en häst just då ;)  och just nu sitter jag med en skål vattenmelon och te + en kaka jag baka igår och det var förresten dumlekolakakor så jäkla goda ! och eftersom familjen redan ätit upp dem så blir det att baka nya imorgon ;) fast efter jobbet blir det även en liten fika paus med marie på Wayne's i skövde ska bli mysigt de ! nu ska jag sätta på filmen tänkte slänga in lite summer likes/dislikes så håll utkik ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0