angående;

 
jag har ju lovat att berätta om pillrena som jag tar , har ju tagit dem en vecka nu och måste säga att jag känt skillnad jag är mindre hungrig och har tappat sötsuget efter godis kakor choklad och allt sådant där så oerhört skönt att slippa faktiskt ! var hemskt där ett tag då jag inte snålade med det haha , men nu så tänker jag lite mer iaf och det har hjälpt och givetvis så hjälper ju pillrena en hel del på traven men glöm INTE bort att träna och ÄTA  iaf ! för tar ni dem utan att ha något litet i magen så lär hela dagen vara förstörd tro mig jag har redan testat men lite lagom frukost räcker gott och väl , sen har jag märkt viss skillnad runt midjan och så och då blir man ju bara ännu  mer träningsmotiverad eller hur ?! 
 
så för mig har dem fungerat bra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0